Mother’s Day Quilt Show

Sunday, May 10, 2020 – 10 AM to 4 PM

The museum will open especially for Mother’s Day on May 10!

Bring that special person, wander through the Homesteaders’ Village and discover the life of the Pioneers who created their homesteads in what would become the province of Manitoba. Enjoy our special treat: the Village of Quilts annual display which presents beautiful past and current examples of quilt work. Come and admire the skills of the craftswomen who created these masterpieces.

Admission by donation.

If you wish to present quilts for the exhibit, please contact the museum office at 204-637-2354 or info@mbagmuseum.ca

Exposition de courtepointes de la Fête des mères – le 10 mai 2020
10h à 16h

Le musée ouvrira tout spécialement pour la Fête des mères le 10 mai!

Invitez votre Super Maman, visitez le Village des Pionniers et découvrez la vie des pionniers qui ont créé leurs fermes sur les terres qui deviendront le Manitoba! Profitez du Village des Courtepointes présenté spécialement pour l’occasion, où vous pourrez admirer des exemples anciens et modernes du travail à l’aiguille. Admirez les techniques incroyables des artisanes qui ont créé ces chefs-d’œuvre!

Les dons en guise de prix d’entrée sont bienvenus.

Si vous souhaitez présenter vos courtepointes dans notre exposition, svp contactez le bureau du musée au 204-637-2354 ou  info@mbagmuseum.ca